FAQ

 

Kan ik een bestelling afhalen of terugbrengen?
Ja dat kan. We hebben geen gewone winkel maar op het praktijk adres in Tilburg bent u welkom op afspraak.

Hebben jullie alles in voorraad en versturen jullie uit Nederland?
Ja en als het product niet in voorraad is staat het niet op de site of er staat erbij wanneer de levertijd zal zijn.

Wat betaal ik aan verzendkosten?
Vanaf 50 euro sturen we in Nederland uw bestelling gratis op met Post NL.

Verstuurt u ook buiten Nederland?
We versturen standaard naar alle landen in Europa. Dit zijn de normale verzendkosten naar uw land min 7 euro. Verzending is incl verzekering.

1 – België – € 5,–
2 – Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zweden € 10,–
3 – Bulgarije, Estland, Ireland, Letland, Litouwen, Roemenië, Verenigd Koninkrijk (UK)  Finland, Griekenland, Hongarije, Polen, Slovenië, Tsjechië – € 18,–
Als u buiten Europa woont en iets wilt bestellen neem even contact op.

Kan ik een BTW verlegd factuur krijgen. Mijn bestelling is zakelijk en mijn bedrijf is gevestigd buiten Nederland?
Ja dat kan. Laat me weten wat u wilt bestellen en email uw gegevens en BTW nummer naar info@essentialelements.nl .
We maken dan een aangepaste factuur en sturen u die per email toe.

Hoe kan ik het beste en snelste contact opnemen met jullie?
Een email naar info@essentialelements.nl wordt binnen uiterlijk 24 uur beantwoord.
U kunt bellen naar 0135435922 praktijk/kantoor en bij geen gehoor een boodschap inspreken. U wordt zo snel mogelijk terug gebeld. Kunt u niet wachten, sms, app of bel mijn mobil 0654771066.

Moet ik een account aanmaken?
Nee dat hoeft niet. We vallen u ook niet lastig per mail met aanbiedingen en vragen als “hoe doen we het’?